Multikulturní centrum Praha

Vzdělávání pedagogů

DEMOKRACIE VE ŠKOLE – Aplikace modelu Kompetencí pro demokratickou kulturu ve školním prostředí

DEMOKRACIE VE ŠKOLE – Aplikace modelu Kompetencí pro demokratickou kulturu ve školním prostředí

Časová dotace: 8 hodin

...
15. 3. 23
ŠKOLA V DEMOKRACII – Úvod do modelu Kompetencí pro demokratickou kulturu

ŠKOLA V DEMOKRACII – Úvod do modelu Kompetencí pro demokratickou kulturu

Časová dotace: 8 hodin

...
15. 3. 23
Interkulturní trénink pro učitele – Ukrajina

Interkulturní trénink pro učitele – Ukrajina

Časová dotace: 4 hodiny V čem se liší nově příchozí od ukrajinské komunity, jak jsme ji dosud znali? Jaké faktory ovlivňují přístup dětí i rodičů ke vzdělávání? Jaké mají ukrajinští žáci potřeby a...
15. 3. 23
Jak pracovat s předsudečnými projevy ve výuce: možné přístupy a vzdělávací aktivity

Jak pracovat s předsudečnými projevy ve výuce: možné přístupy a vzdělávací aktivity

Časová dotace: 6 hodin

 

...
15. 3. 23
Mediální vzdělávání - kontroverzní témata, dezinformace a hate speech

Mediální vzdělávání - kontroverzní témata, dezinformace a hate speech

Časová dotace: 6 hodin

...
15. 3. 23
Etnické menšiny jako součást české historie, kultury a společnosti. Tipy a materiály do výuky

Etnické menšiny jako součást české historie, kultury a společnosti. Tipy a materiály do výuky

Časová dotace: 5 hodin

...
15. 3. 23
Kompetence pro demokratickou kulturu

Kompetence pro demokratickou kulturu

Metodika „Jak učit v tomto světě a nevyhořet“ a další doprovodné materiály, které naleznete na této stránce, jsou zaměřené na rozvoj demokratické kultury na školách....
4. 10. 22
Přijďte s námi obnovit svou učitelskou jiskru

Přijďte s námi obnovit svou učitelskou jiskru

Už 27. května 2021 začíná náš další kurz pro pražské učitele....
3. 5. 21
Absolventi svobodných škol umí diskutovat

Absolventi svobodných škol umí diskutovat

Demokratické vzdělávání lze v České republice provozovat od základního po vysoké školství....
5. 8. 20
Mezi dětmi existují rozdíly, je nutný individuální přístup, říká Tomáš Feřtek z EDUin

Mezi dětmi existují rozdíly, je nutný individuální přístup, říká Tomáš Feřtek z EDUin

Koronakrize, kdy byli učitelé i žáci ze dne na den hozeni do distančního studia, potvrdila tezi odborného konzultanta EDUin Tomáše Feřtka, že v oblasti vzdělávání neexistuje jedna jediná správná...
22. 6. 20

Webové projekty Multikulturního centra Praha

Migraceonline
Praha sdílená a rozdělená
HelpDesk
..
© 2016 - Multikulturní centrum Praha; Webdesign & publikační­ systém Toolkit - Econnect