Na konkrétních školách ukazují, že změny ve vzdělávání jsou možné
Školy, kde v praxi ukazují, jak může fungovat změna přístupu k žákům, studentům i výuce, představil odborný konzultant EDUin Tomáš Feřtek v rámci úvodního setkání kurzu „Jak učit...
20. 7. 20
Inspirativní projekt: Ateliér talentů
Pro řadu migrantů je často složité se v hostitelské společnosti pracovně prosadit. Nezřídka nacházejí pracovní uplatnění v profesi, která neodpovídá jejich kvalifikaci nebo schopnostem....
2. 7. 20
Kousek Prahy pro Milenu Jesenskou
„Má-li někdo dva tři lidi, ale co říkám, má-li jednoho člověka, před kterým se může objevit slabý, ubohý a zkroušený, aniž by mu ten druhý ublížil, pak je bohatý....
Inspirativní projekt: Na práci v ČR – integrační workshop jako nástroj strategického plánování integrace cizinců na místní úrovni
Projekt Multikulturního centra (MKC) Na práci v ČR přinesl českým obcím nástroj umožňující strategické uchopení integrace cizinců – integrační workshop....
Existuje řada projektů, které se snaží adresovat specifické problémy spojené se vzděláváním, se kterými se potýkají děti migrantů a jejich rodiče při integraci do hostitelské společnosti....
Webový portál nostrifikace.mkc.cz je jedním výstupů projektu Využití kvalifikace migrantů, který realizovalo Multikulturní centrum Praha v letech 2012—14....
Mezi dětmi existují rozdíly, je nutný individuální přístup, říká Tomáš Feřtek z EDUin
Koronakrize, kdy byli učitelé i žáci ze dne na den hozeni do distančního studia, potvrdila tezi odborného konzultanta EDUin Tomáše Feřtka, že v oblasti vzdělávání neexistuje jedna jediná správná...
22. 6. 20
Nová technologie usnadní migrantům vstup na pracovní trh
Při příležitosti Světového dne uprchlíků, připadajícího na 20....
18. 6. 20
Přehled zajímavých map pandemie Covid-19
Online mapy se staly jedním ze symbolů a zároveň pomocníků v době pandemie Covid-19. Popojení dat s mapami se ukázalo jako velmi důležité v boji se šířením nákazy....